לקביעת תור להסרת קעקוע גבות השאירי פרטים

הסרת קעקוע גבות

קעקועים בגבות נחשבים חלק בלתי נפרד מהתחום של איפור קבוע ובעזרת טיפולים שכאלה נשים רבות לא צריכות לסדר או לעצב את הגבות שלהן בתדירות גבוהה. מדובר בציור עדין של שערות, ממש אחת אחת על גבי הגבה הקיימת וכך מתקבל עיבוי של השערות הטבעיות והמראה הופך למושלם ומלא. יחד עם זאת, לא תמיד הטיפול מצליח ויש לא מעט נשים שמוצאות את עצמן מאוכזבות. בשלב זה הן יחפשו אשת מקצוע שמציע שירות של הסרת קעקוע גבות על מנת שתסייע להם לבצע תיקון, תמחק את הקעקוע שיצא לא מוצלח ותאפשר להן לחשוב שוב על הנושא. אולי הן יחליטו לבצע אותו שוב.

איך מבצעים הסרת קעקוע גבות  בצורה מקצועית ויעילה?

חשוב מאד שלא לנסות לבד בבית לעשות שימוש בשום תכשיר או סבון והדרך הנכונה והמתאימה ביותר לצורך הסרת קעקוע גבות היא על ידי טיפול מתקדם ומקצועי שמבוצע על ידי מי שמומחית בתחום ויש לה ניסיון.

כיום קיימים 2 שיטות להסרת מיקרובליידינג

  1. הסרת הפיגמנט בלייזר -הינו טיפול מהיר ויעל מאוד , כאשר הקרן לייזר פוגעת בפיגמנט ומפרקת אותו אט אט , הטיפול נחשב כטיפול המהיר ביותר אורכו של הטיפול כ4-5 דקות לכל היותר והתוצאות החל מהטיפול הראשון

יש לציין השטיפול אינו פוגע חלילה בשיערה הטבעית של הגבה ואך מעודד צמיחה באזור זה

  1. הסרת מיקרובליידינג במלחים – בנוסף קיימת שיטה נוספת של הסרת מיקרובליידינג על ידי החדרה לשכבות הראשונות של העור בתמיסה ייחודית אשר מפרקת את הפיגמנט הקיים בעור

 

למה יש מי שרוצה להסיר איפור קבוע?

יש לא מעט שיקולים או סיבות אשר בגינם לקוחות יבחנו את האפשרות של הסרת קעקוע גבות. יכול להיות שהטיפול לא יצא לשביעות רצונן ויכול להיות שהן התחרטו מסיבה זו או אחרת. יש גם נשים שחוזרות בתשובה ומכיוון שקעקועים או פעולות דומות אסורים על פי ההלכה הן מחפשות רעיון או פתרון להסיר את הקעקוע שיש להן בגבות. כאשר פונים לאשת מקצוע מנוסה אפשר להיות בטוחים שהתוצאה תהיה טובה ומשביעת רצון.

איפה באזור הקריות אפשר להסיר קעקוע בגבות? אצל הילית בן אבגי, עם ניסיון רב בתחום וגם קורסים במגוון עולמות תוכן של היופי והאסתטיקה.